GODMORGON SÖTNOSAR

hej bloggen .. vaknade presic vet inte varför jag gick upp nu :S richard 6 sebbe har typ varit uppe hela natten -.-' men iallafall igår kväll när jag & sebbe skulle ta bussen ner till centrum asså kyrkby centrum aja men vi skulle typ handla middag & film mm .. aa & medans vi skulle köpa dt så skulle pappa sola asså solarium som typ ligger inte alls långt ifrån där vi var  .. men iallafall och då blev pappa inlåst där & komm inte ut, asså dt gick verkligen inte hur mkt vi en ryckte och håll på och då skulle jag ringa polisen, men jag skulle prova att rycka upp dörren ändå och då typ först drogjag ner handtaget och sen upp dt och då funkade dt !! då blev pappa jätte glad xd :D haha men fett hemskt om han skulle varit där själv :O haha aja har typ inga planer för idag .. men skriver sen hejdå / swajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0