hemma

har precis duchat , kom hem för en stund sen från basketen , gick sådär , har ju fortfarande ont i knäna och mådde illa hela träningen men jag kämpade iaf xd haha . aja snart ska jag upp och äta men först måste jag bara skriva om min dag ! haha jag och sandra muffins åkte till täby efter skolan vi tog det skit lugnt och sen kom vi på : skiiiit när började träningen ? sandra : 20 tror jag ? a ch så ringde jag mamma och då sa hon att träningen började 18:45 så då hade vi lite bråttom eftersom vi var i täby c och klockan var 16 , a så först skulle vi åka till täby kyrkby till sandra och hämta kläder och basketsakerna , sen skulle vi åka tillbaka till mig och hämta kläder och basketsaker , men sen när vi skulle till träningen skulle vi behövt att åka först till täby och sen byta buss och allt det skulle vi hinna på 2 timmar ! + att äta . så a jag fick ju panik som jag brukar få i dessa situationer ! a men vi åkte hem till sandra åt och sen fick vi skjuss ass sandras pappa och då lösde det sig .. haha . a men ska upp och äta nu så skriver emr senare / johannnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0