hiss&dissar lista


höstens färger : så sjukt mysigt att gå ut och se alla färger , man blir på något sätt glad .. när så många löv i typ sjukt många färger ligger på marken , haha iloveit

stora halsdukar: bara så sjukt mysigt att sätta på sig en stor halsduk på morgonen när man går till bussen , + att det är världigt snyggt också (Y)

nya varma kläder : att se nya och däremot köpa nya varma kläder till vinterna och så . haha (Y)

världens finaste : lixom världens finaste på hela världen får man inte glömma ? :o





fake uggs: jag är ledsen men jag tycker inte om fake uggs , man ser ganska mycket att dom är fake (a) och dom håller typ bara i några månader + att man inte kan andvända dom när snön kommer fö då går dom bara söbder . väldigt dålig kvalite (N) sorry vet att ni många har köpt dom men jag ger tummen ner ! hahah

fula buskar :
haha är det bara jag eller stör ni er också på människor som klipper sina buskar så dom inte ser kloka ut ? jag menar stackars buskarna helt hemska . titta likson ..
dagisbarn: jag menar har nu känt hur dom luktar ?! dagisfisk kallar jag det , usch det är sååå hemskt , jag har en lillasyster som går på dagis och usch det stinker seriöst det , typ äcklig mök och gamla blöjor och äckliga spyiga tröjor , och helt snoriga. eiuuuuuuh
mm så himla nice ..

jag älskar dig ? folk som säger att man älskar än fast man inte gör det .. jag menar älska är ju "ett starkt ord" det säger man inte till vem som helst precis .. men att slösa det hela tiden , att säga det till en som man aldrig aldrig är med , jag säger bara att jag älskar mina kompisar och så och det är ju för att jag gör det : sanna eklund sandra muffins , karoline karl-magnus , titti kristian , beatrice pettersson , julia och klara söderman , tona brunnberg . dom är dom enda jag kan säga attt jag älskar på riktigt , pallar inte alla som säger att man älskar en när man vet att det inte är sant -.-
a det var det / JOHANNA HELLGREN


Kommentarer
Postat av: elin

usch NEJ , jag gillar inte heller sånnadära fakeuggs som bara går sönder hela tiden (!) och inte sånnä dära dagisbarn heller :D fin blogg föresten ..

2009-10-10 @ 09:27:44
Postat av: M.P

jag håller med allt . (: najsig blogg

2009-10-10 @ 14:58:15
Postat av: Anonym

höhöh usch snorig unge !

2009-10-10 @ 19:30:11
Postat av: Anonym

höhöh usch snorig unge !

2009-10-10 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0