hjälp mig !


haha ni vet att det finns massor med spökhistorier och bilder om att typ en kvinna tar kort och så står ett barn där i bakrunden och blalba och så var inte det barnet där när hon tog bilden men sen när hon tittar på den så är det där ? haha ni kanske har hört något liknade , nu sitter jag här ensam i HELA huset och tog en såååå seriös bild som jag skulle ha på facebook , och då ser jag efter en människa i bakrunden , fatta vad rädd jag är nu ! usch kommer nog inte kunna somna inatt .
/ jojjo


Kommentarer
Postat av: Ida & Steffe

HAHA FETT ROLIGT , MEN DU DREV VÄLL ? (;

2009-10-05 @ 22:26:53
Postat av: Anonym

hahahahah scary ?!

2009-10-06 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0