love u


idag på musiken skulle jag och sandra werner  "redovisa" en låt , jag valde såklart du är det finaste jag vet för att den påminner om bea som är en av dom bästa som finns (a) men sandra tog 'bästavän' . en låt som jag och hon lyssnade på 24/7 under sommarlovet 2008 . så sjukt härligt , vi var på mitt lansställe och gick runt och sjöng den och nu när hon stog där , hade ljudet högt och lyssnad epå "- love f my life .. " såå hemskt för att jag kommer alltid ha den bilden i huvudet , asså svårt att förklara men låten har jag inte hört på hundratals år och nu när hon stog där , redovisade om en som kallade bra låt och berättade om den , jag menar jag valde låten med beatrice , men hon valde låten med mig , våran låt lixom. sååååå härligt hahah . loveu
/// JOJJO


Kommentarer
Postat av: muffins

aaww, BÄSTIS

2009-10-14 @ 15:13:49
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0