sandra werner

hej bloggen , som sagt har jag varit med sandra idag.. vi var i täby en stund .. asså alla typ satsade as mycket, johan var typ as läskigt imorse när sandra & jag hade spanska så gick han och jagade oss usch äckligt men iallafall man skulle typ rösta på den i klassen som man tyckte hade klätt ut sig bäst eller nått och då vann johan -.- ´typ klockan 1 hade vi disco med hela skolan i matsalen men sndra jag & janna gick typ hem presic när det hade börjat pallade inte vara med .. hahah xd nu kom jag presic hem till pappa, mamma sjussade dit mig, sjukt skönt har typ inte varit hos pappa på 2 veckor :( hahah i täby köpte jag : tofflor & bh på H&M & tröja på gina för dom sista pengarna på mitt presentkort :) haha aja lägger ut fula bilder från idag .. asså på mig inte sandra ! / swajt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0