svar på tal

en fråga bara om till skolan:
jag har en fråga .. vem älskar du egentligen ? asså mest , lixom vem är dina bästakompisar EGENTLIGEN? vem älskar du mest och så .. ? och när jag menar älskar menar jag inte älskar en kille utan kompis :D <3

svar : jag älskar såklart mest sanna eklund , karoline bark och sandra werner , men sen har jag sjukt många andra kompisar som jag älskar , bea julia klara tona linnea titti m.m mina bästakompisar är typ dom men typ mest sanna sandra och karro .








( har ingen bild på klarai den här datorn )
/ jojjo


Kommentarer
Postat av: karoline bark

naaw , sötnos ! :) kan vi göra nåt på höstlovet tror du?

2009-10-20 @ 18:21:37
URL: http://karolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0