<3


OBS ! kris på bilder -.-
nu är jag helt slut , min mage vill typ inte att jag ska må bra elr ngt , för jag har ont i den hela jävla tiden ! och mitt huvud håller på att sprängas och min kropp orkar inte vara uppe mera , den är helt slapp och jag orkade inte ens göra läxan , men nu är den klar iaf . och jag tänkte faktiskt sova nu för jag orkar inte vara uppe längre .. haha jaa , i morgon åker jag buss med sandra och kanske rebecka ? a får väll se hur det blir .. haha kollade ni på idol idag föresten ? haha sjukt roligt det vsr typ två killar som fejkade att dom var nervösa och bla bla , är jätte dålig på att förklara men ni fattar säkert .. godnatt alla söta ' johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0