AJ

  
(gammal bild)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
hejhej. kom hem för typ 14.30. slutade skolan klockan 2 :) när jag var på väg hem asså jag cyklade så ramlade jag på cykeln och skrapade upp hela benet . gjorde jätte ont. hade jätte ont efter det jag kunde knappt gå och det var fotbollsträning. malin skulle titta på fotbollsträningen för hon var förkyld typ eller var det nu var. iallafall då skulle jag typ oxå titta men det var så kallt ute och pappa skulle hämta richard hemma hos mamma och då var det ingen ide'e att jag skulle titta på fobollen så richard och jag åkte buss då till pappa och nu kom vi presic hem . ska äta middag snart. börjar skolan klockan 8.10 imorgon aja .. ses senare bloggen. hejdå / SWAJT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0