beatrice pettersson <3 johanna hellgren


beatrice du är det finaste som finns när jag gör den låter börjar minnen komma fram och jag börjar sakna dig bara mer och mer :( jag kommer ihåg när jag satt på bussen på väg till dig . jag satt i 45 minuter och tänkte på dig . och  när jag kom fram och såg dig . asså den bästa dagen i hela mitt liv , jag svär syster . gud dom jag hade längtat . och sen på hemvägen satt jag yttligare i 45 minuter och ttänkte på dig . du är seriöst den finsate som finns . jag lyssnade på den låten i 45 minuter , spelade upp den om och om igen ..


Kommentarer
Postat av: bea

jaf saknar dejj också syster , vi måste verkligen träffas snart igen , du är underbar å jag svär <3

2009-09-12 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0