*.*

skit jag har vekrligen inget att skriva om , har typ inte slrivit lika mkt nu dom senaste 3 dagarna , har bara inte haft tid för mitt "schema" är så proppfullt elr vad man ska säga , a jag har typ inte tid med något längre , i hate it ! aja , typ ingen tid med kompisar längre :( haha . a som jag sa så finns det inget att skriva , har bara sjukt tråkigt och göra matteläxa som jag hatar .ska nog sova nu om jag ska upp tidigt i morgon . mmen a .. bara så ni vet så kommer jag inte hinna blogga lika mkt , typ bara på kvällarna men helgen är en annan sak . ajuste mådde skit på basketen , hade sjukt ont i knäna , magen , huvudet och mådde skit illa . vet ej vad jag ska göra för så hör har jag haft i typ 3 veckor nu , känns det som iaf .. och har haft ont i öronen och det känns som man har feber hela tiden ? aja iaf usch ! men nu ska jag gå , hörs i morgon

puss / jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0