:)


rediskerat bilden om ni undrar varför jag är blå under ögat ..
usch har inte hunnit skriva typ på hela dagen , men jag och sandra gick hem till mig efter skolan , och så fixade jag i ordning mig och sen så tog vi bussen till henne . sen köpte vi lite saker på willys , åt lite mat och sen skulle vi ta bussen till träningen , eftersom vi aldrig typ har åkt dit tidigare med buss visste vi inte rikitgt var vi skulle gå av så vi åkte förbi hållplatsen och vi fick panik och så sa en kille att om vi sitter kvar så kommer den vända "där framme" a så vi satt typ kvar i en kvart , den körde in på motorvägen och det var skita läskigt . så vi började gå fram till busschauffören ( haha det var bara jag och sandra på bussen då da :) ) vi ba : asså kommer du vända där framme sen ? busschauffören : nej jag kommer köra rakt fram mot den stora motorvägen .. vi : va ??  men vi måste till ******** ! busschauffören : haha ! nej jag skojjade bara , förlåt . asså fatta vad panik vi fick , var typ jätte nära på att börja gråta xd nej men asså typ xd hah ! a så det skulle bara ta 4 minuter att åka till träningen men sen tog det 20 minuter -.- haha ja det var det .. / johannaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0