*


eftersom jag tyå inte åt något iskolan , bara några skedar ed soppa och ett äpple , och sen när jag kom hem så var jag ju så sjukt trött och mådde dåligt och somnade , när jag vaknade gjorde jag våfflor och det var det ända jag åt , på nästan hela dagen .. hah elr egentligen inte men men , så nu kom jag på att jag var riktigt hungrig så jag tog fram min pastasallad ! men får se om jag kommer i morgon , jag har egentligen inte mått bra på flera dagar men har iallafall gått i skolan , idag var ju ett undantag elr vad man säger eftersom jag hade ont ihalsen och täppt i näsan (som vanligt ) + hade jag ont i  huvudet så jag tänkte att jag skulle åka hem och vila mig , nu mår jag sådär och tänker faktiskt vara duktig och känna efter om jag ska gå till skolan i morogn när jag vaknar (a) vissa brukar ju känna av på kvällen innan sm är lite konstigt (?) haha jag menar , tänk om man mår mycket mycket bättre sen på morgonen ,, aja . jsute , tog ju med typ ALLA skolböcker ifall om jag skulle vara sjuk några dagar till , asså så kunde jag göra lite hemma så jag inte ligger efter , men såklart glömde jag tyskan , som är läxan tills i mrgon -.- så typsikt mig och ba nu ska jag vara duktig och ta med mig typ alla skolböcker hem och så glömmer jag läxan .. / janna hellgren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0