jag saknar dig ..



när jag hör låten tänker jag på dig och då börjar jag alltid att gråta ..
asså alla minnen vi tre har haft . det är helt sjukt , först tyckte jag mkt om dig , sen hatade jag dig , sen älskade jag dig och sen hatade jag dig och nu saknar jag dig .. du har lixom alltid varit som en syster för mig , alla minnen vi har haft , jag saknar dom .. att jag aldrig mer kommer se elr höra dig är helt sjukt för jag trodde jag kunde se och höra din röst varje dag . att du startat ett nytt liv och har inte alls tid med mig längre , du tänker elr ser inte mig längre , det sårar mig och jag gråter faktiskt när jag tänker på dig .. usch du har lixom alltid tyckt om mig och jag har aldrig fattat det förs än på slutet .. usch vad jag saknar dig syster / j


Kommentarer
Postat av: Karro

vem menar du ? <3

2009-09-17 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0