jag saknar oss

när jag såg dig för första gången tänkte jag inte så mycket på dig , hade hört lite om dig och visste vem du var och så .. men vi var inte alls med varandra och helt plötsligt började vi vara jätte mycket med varandra . jag hade as roligt men jag kände dig inte riktigt iallafall då .. så jag höll mig lite undan från dig och var med mina andra kompisar och sen började jag vara med dig igen . jag saknar dom tiderna för vi var lixom dom konstiga , irriga , knäppa och a jag vet inte . men vi har inte alls varit mycket med varandra på sistonde och jag saknar dig. jag vill lixom skratta med dig igen , för så fort det händer något så är det alltid vi två som börjar as garva och jag vet inte varför men det blir bara så . men efter sommarlovet har jag inte sett dig på samma sätt för nu kan jag inte sluta tänka på när det var våra tider , dom var väldigt korta men jag hade verkligen roligt och du har förändrats och  det har jag försig jag också men det är intte samma sak längre .. fan vad jag saknar dig :( ett minne som jag har kvar som jag garvar fortfaande för är när jag skulle säga hejdå till dig och sprang och du sprang mot mig och så hoppade jag mot dig och ... a jag vet inte vad som hände det typ bonka till och så as garvade vi igen . men det är iallafall inte samma sak och jag hoppas det blir som vanligt igen snart för jag saknar tiderna med dig så att det bara gör ont ..

jag älskar dig / johannnnnna


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har du skrivit om ?

2009-09-02 @ 09:08:28
Postat av: Anonym

<3

2009-09-02 @ 09:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0