känns tomt utan dig ..


gud vad jag saknar´dig , det var fan evigheter sen vi träffades , usch jag tänker nästan på dig hela tiden ! gumman , jag vill tillbaka till den tiden vi verkligen var som tajtast , det var i vintras.. jag skanar verkligen det .. vi sa hej till varandra varje dag i skolan , jag kommer ihåg när jag kom springade mot dig du skrev : johannna :D . fan saknar de tiden a, vekrligen .. men vi har vekrligen bråkat , å menar jag ett seriöst bråk , vi har verkligen hatat varandra , men gumman nu saknar jag dig sjukt .. det känns tomt utan dig . jag kommer så ihåg , jag tänker fortfarande på det ; vi hatde varnadra , men en dag vände det helt ! och dagen efter var det skola och vi träffades , det är helt sjukt för jag saknar dig så jävla mycket , kommer du ihåg när vi var på midsommar ? hah när det var ett fetto barn på donken som var typ jätte lycklig för att han skulle få en hambur´gare och hoppslade vi ba eeh ? men usch ! vi måste ses snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0