konstigt ?

jag kollade på sandra werners blogg och såg ett inlägg med en låt . låten har hennes förra klass hade sjungit på deras skolavslutning , elr jag vet inte om dom bara hade lyssnat på den men iaf .. sen jag började vara jätte tajt med sandra werner så har jag typ alltid vetat allt och lite så om hennes klass . träffat några då  och då , vetat vad alla heter och hur galna alla är , var dom alltid gör på rasterna , var dom träffades på fritiden .. så nu när jag tittade på sandras blogg och hörde låten och tänkte på hennes klass ( som jag uppleft det ) så får jag typ tåren i halsen , jag vet inte varför för jag får ju inte det när jag tänker på min klass och så .. men hennes klass var typ en familj typ och det är så roligt för jag har fått sett bilder , videon på några som gick i klassen och dom var jätte små ! och nu går några av dom i min klass och är typ jätte stora . det är så gulligt .. vet inte varför helt cp!/ / J O J J O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0