kväll

hejhej , har presic varit ute och spelat fotboll på studsmattan med samuel och elias :) hih. matilda malin minora johanna sandra werner & jag kanske ska sova över på min studsmatta nästnästa lördag till söndag om alla kan vilket jag inte tror men aja hehe. slutade 15,45 och började 08.20 , johanna var sjuk idag :( saknar henne. juste jag blöde näsblod vid lunchen , det typ forsade med blod. haha :D ska börja på malins fotboll imorrn skriver imorrn hur det var , men aja .. ska göra läxor nu.. hejdå / swajt


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej men gumma !!!! började du blöda igen ? haha men ofta , stakars dig xd vem hjälpte dig ? gud det var juuu skit läskigt när detbörjade blöda på busshållplatsen xd du får berätta sen när jag kmr till skolan i morgon ;) haha <3

2009-09-07 @ 20:59:53
Postat av: Anonym

// jojjo

2009-09-07 @ 21:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0