läsa ?


gammal bild
tjena bloggen .. jag ringde johanna på förmiddagen och frågade om vi skulle göra nått. det funkade hon var i tibble och tittade på basketmatch . och när den var slut skulle hon hem och passa frida och då skjussade pappa mig till johanna sen åkte vi till täbban klockan halv 4 och kom hem 4 typ. janna & jag kunde inte bestämma oss. men vi åkte till täby c vi var typ bara där i en halv timme. asså jag köpte 2 linnen ett vit och ett grått och johanna köpte 2 vita linnen sen gick vi och åt på tacobaren och åt. nu är jag väll inne på playa facebook och msn har inte så mycket att göra ska väll göra svenska läxan snart tror jag .. aja ska dra nu hejdå /
swajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0