läxor


hejhej , är jätte trött. vaar med kompisar igår :) vaknade 7.00 imorse kunde inte somna onm så jag gick upp duschade. heh nu har jag varit på em i åkersberga med pappa och lena ska köpa en ny säng och en tv. skulle typ varit med rebecka garderyd ida g men min mobil är typ  sönder och jag vet inte hennes nummer och så -.- har gjort typ 8 läxor har bara svenska läxan kvar .. gjorde typ dom i fredags . hihi då har jag redan gjort det . pappa ligger typ i soffan och ''sover'' han mår typ illa och så :( kollar på nått flygplanspogram på tv4 fakta . hehe aja .. har inte så mycket mer att skriva ska typ till täbban i veckan och köpa lite nya kläder och så, vet inte med vem jag ska åka med. ses senare pussar och kramar swajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0