matilda anna alina malle swajt

hej igen :) nu är idol slut år jätte trött. matilda ska åka hem snart. vaknade klockan halv 2 av att lena och pappa bråkade as mycket och lena slängde en lampa på pappa och jätte cp men aja .. somnade typ om ingen 2 timmar senare typ halv 4 var jätte pigg när jag vaknade då richard och sebbe var oxå vakna vi satt vid datorn och spelade kort och jätte mycket men iallafall när jag vaknade igen på morgonen halv 7 var jag jätte trött . och pappa låg inte och sov i sägen, jag letade efter han i hela huset sen hittade jag han i soffan. hahah han log och sov och hade feber .. aja har väll varit en helt normal dag annas. hehe var med Anna Alina Matilda Richard Malin och Sebastian vi körde dunken ochså. aja hejdå bloggen / swajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0