min helg ?




haha jag funderar på hur min helg kommer att se ut .. asså om det ska vara något planerat skulle man ju bestämma det redan idag , elr asså iallafall om det skulle vara något stort elr vad man säger , men ihelgen ska jag iaf titta på basket , träffa någon rolig och typ inge mer . juste , påminna mallle om att hon skulle hjälpa mig med én blogg grej och typ inge mer , juste är typ lite sjuk också´ju , så kanske ska vila lite elr ta det lugnt elr vad man säger , sjukt konstigt att jag blir sjuk igen -.- aja . juste funderar på att åka till täby med någon och köpa vanliga bita linnen för dom är typ slut ! haha juste  och så måste jag ringa sanna måste säga en viktig grej , och så ska jag fixa naglarna och skit , jag biter och förstör mina naglar så mycket och jag tänkte att om jag målar dom "fint" så kommer jag säkert inte göra det och så kommer dom kunna växa ifred xd haha ! elr det funkade iaf förra gången men sen började jag ju bita igen xd usch orkar inte det men a .. aoch sen funderar jag på en annan sak som bara sanna vet .. haha hatar att vara sjuk ! usch nej !!!! jag kom på nu att den här veckan har jag vilat mina knän , men nu börjar jag ju bli sjuk ... tänk om jag måste vila från basketen för det , nej vill verkligen inte komma efter alla och så så jag måste väll .. för nu är jag verkligen sjuk på riktigt men skiit it ! a det var väll typ allt . kram johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0