mohahah a love


kolla vad jag bara älskar våran humor !


på SOn :
läraren : okeej , nu delar vi in er i grupper nu då .. det är någ bra om ni skriver ner er grupp så  att ni kommer ihåg den ..
jag : a okeej , MIN GRUPP :
malin : haha man ba : kära dagbok det här är min grupp :
jag : hahah ! kära dagbok jag har funderat på att säga det här i mer än en vecka men det här är min grupp :

eller idag när vi skulle gå in i matsalen
jag : neeeeej ! det finns ingen keso :(
sanna: haha nej xd !
(felix kollar konstigt)
jag : ååh ! stackars dig felix ! du får ingen keso idag :(
felix : va?! jag vill inte ens ha det !
jag : joo det vill du . åh stackars dig . ingen keso :(


/ JOJJO


Kommentarer
Postat av: malin

haha vi har så jävla grym humor !! xd <33

2009-09-26 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0