okej ?


just nu försöker jag fixa lite med bloggen men det sparas inte ! blir så sjukt irreterad !


har ännu inte gjort klart läxan för nu är jag irreterad på mamma och pappa också xd haha ! jag säger att 4 träningar i vecka + egenträning i veckan ( haha asså basketen ) och jag känner att jag inte kommer hinna med skolan då . asså bara på en måndag så fick vi jätte många läxor , och dom är så sjukt jobbbiga men aja . och efter som jag har "slutat" på idrottsinriktingen så måste jag satsa mer på basketen , a visst i love basketen och alla tjejer och så men jag vet inte om jag hinner med skolan , men mamma säger att jag ska gå på fredagsträningen iaf .. haha :D asså 4 träningar + egenträning tycker jag ändå är ganska mkt men om man vill satsa så måste man :D haha och jag villl verkligen satsa på basket men jag tycker att 3 träningar + egen tränming räcker .. haha . a det här är typiskt jag och mamma prat .. och hon säger att om jag inte går på alla träningar så måste jag byta tillbaka till idrottsinriktningen ! och jag hatar den !! :( . jag menar .. det är ju lixom ett egens val ? elr är det inte det ? både mina coatcher frågade hur mkt jag ville satsa , jag var inte riktigt säger men jag sa att jag iaf ville satsa , ( elit ) men nu lixom bestämmer mamma hur mycket jag ska ska satsa .. inte okej för mig .. ! mamma lär dig ? höhö / johannnnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0