paaallla !!!!!!


karro barndomsbästis jag saknar dig :(


tog typ 30 minuter för mig att leta efter rena kläder att ha på mig i morgon , sen skulle jag städa lite i rummet och så skulle jag sätta i örhängen i öronen , jag har jju fem hål i öronen så jag pallade inte leta efter så många så jg tog dom fem bästa och så tappade jag en !!!! och ni vill den inte komma fram -.- har typ lett i en timme -.- och jag måste göra läxor och jag kommer inte hinnan ! haha . och jag läste precis att swajt börjadfe blöda näsblod idag igen ! asså skit vad hemskt , ni skulle ha sett henne när hon började blöda på busshållplatsen : ( . usch jag saknar henne . aja men i morgon tänkte jag faktiskt komma till skolan , vill inte missa för mkt och jag känner mig bättre , men jag skulle äta och efter det mådde jag skiit dåligt och jag trodde seriöst att jag skulle spy , men jag drack lite te och så gick det över (a) . men nu tänkte jag görs engelska läxan . kram JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0