sandra idag

usch i går hade jag typ ingen aning vad jag skulle göra i helgen , jag är ju fortfarande lite sjuk och mest är har jag ont i huvudet och ont i magen , och när jag har det samtidigt så mår jag illa , det har jag haft i 1 vecka nu , sjukt jobbigt , men just nu känner jag inte av någonting förutom lite nt i huvudet och lite lite mår illa , men idag ska jag träffa sandra werner iaf , hoppas jag mår bättre då eftersom jag brukar gråta för att jag haft så ont , men hon får väll ta hand om mig , vi tänkte åka till täby och jag måste handla hälften av sakerna jag har  betämt att handla och resten så har jag lovat att jag och swajt ska köpa tillsammans :D haha . och sen på söndag ska jag typ träffa fanny och sen börjar skolan bläää . usch hatar skolan just nu , går ej bra för mig men skiit it . aja ska äta lite nu och sen ska jag sminka mig och så . haha ! ,

kram jojjo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0