sjuk ?


idag ..

jag och sandra innan finland <3


snart och handla med pappa , han har faktiskt lovat mig en vattenmelon (a) . men jag har seriöst sjukt ont i halsen , täppt i näsan , min röst låter helt cp och när jag ligger ner får jag bara massa hostattacker ! . jag smsade min tränare och sa att jag inte kunde komma till träning idag .. hur blir det i morgon ? undrar om jag kan gå till skolan i morgon .. :/ väldigt skönt att slippa (a) men pallar inte komma efter och blabla . + att jag ska åka till mina kompisar i morgon kanske och så vill jag vara frisk tills på lördag för då ska jag och sandra vara prinsessor ! och det vill jag inte missa ! aja men nu åker jag ! / johannnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0