skola

hejhej , asså förlåt men asså min data höll på att lagga och så . jag kunde inte ladda uåpp flera bilder -.- hehe . aja nu sitter jag här i datasalen med minora. vi börjar klockan 12.20 hih . aja jag skulle vara med och springa mörtsjöspårt idag på idrotten , men jag hittade inte mina shorts, men sen på vägen såg jag att jag hade mina shorts -.- minora kunde inte heller vara med så vi gick långsamt ner dit och vi hann typ bara vara där i 5 minuter sen fick vi gå tillbaka och äta lunch. juste kunde inte vara med på fotbollen igår jag hade lite ont i magen och huvudet och så det hade jag imorse oxå men jag gick ända. aja skriver senare ikväll pussar swajt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0