sovmorgon

 
dagens .


egentligen mår jag inte så bra .. har ont i halsnoch täppt i näsan ! haha .. men det är ju värst på morgonen men i går blev det bara värre när jag gick i skolan .. så idag har jag bestämt att om det i nte blir bättre i skolan så går jag hem  .. för igår gick jag kvar även fast jag mådde bajs .. ! . men iaf ,, nu har jag sovmorgon och börjar 9:10 . min första lektion är engelska och det är as tråkigt ! vi har blandat klasserna så det är ganska många och väldigt pinsamt !! men ajaa .. ska fixa i ordning det mesta nu så  hejdåååååå / johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

det trodde inte jag heller ;/ <33

2009-09-04 @ 13:35:08
URL: http://spill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0