träning : nej :(


haha idag på träningen - asså garvar på mig ! asså dom spelar basket och inget annat men det kan se annat ut ;) haha roligt roligt


idag var jag och tittade på träningen , asså jag hade så ont i magen och huvudet aå att jag grät ! så jag gick dit och tittade på denh iaf . det gick väll bra men under tiden så kom illamåendet och det var lite jobbig t, men nu är det lite bättre och jag fattar bara inte vad detnär . det är väll något med min förkylning , hoppas jag .. men nu märkte jag att jag hade glömt matteläxan i skolan , asså gud ! jag VET ju att jag packade ner den i väskan -.- aja , jag har gjort lite mer än halva så resten får jag väll göra i helgren , haha . men ska gå igenom biologin nu och så kan jag skriva mer senare .. / johanna


Kommentarer
Postat av: xeablogg

me usch ! :§

2009-09-11 @ 14:38:15
Postat av: xeablogg

usch vilken hemsk bild, haha, kan du nt sudda ut mej ? (a)*

2009-09-11 @ 14:39:17
Postat av: lisa är bäst (:

jag tar ebbo baskifrån :) <3

2009-09-11 @ 20:22:24
URL: http://xiist.blogg.se/
Postat av: linnea ;)

haha , jag e ju jättefin ! ;S

älskar er <3

2009-09-12 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0