usch usch usch


jag älskar dig sandra eklund . b ä s t a v ä n


ska sova snart för är sjukt trött och känner mig jätte sjuk , asså innan helgen och så va jag typ jätte förkyld , nu har jag ont i huvudet och ont i öronen , bergis öroninflamation ! usch .. aja kommer inte kunna sova säkert för mina öron värker och blääää ! men idag har jag verkligen inte gjort någonting ! jag vaknade klockan 10 och sandra vaknade kl 11:30 och då kollade vi på film oh åt godis ! sen åt vi lunch ..  och sen duchade vi och fixade iordning oss och då tänkte vi dra ut och träffa några elr dra till täby men det blev inte så för helt plötsligt blev klockan 18 och då skulle jag hem -.- . a får se hur det blir i morgon , hoppas jag kan gå men vill inte bli värre ! :s / jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0