-

hejhej , har presic duschat ska gå upp och passa Melvin nu , har lite läxor och sånt att göra ..


jag stannar upp med tårarna rinna, jag vänder tillbax för att torka mina kinder allt runt omkring det bara försvinner med blickar tillbax, vill inte ha dessa minnen, riktiga vänner man vet att dom stannar men efter tider som har gått så blir ingenting besamma tårar blir nätter istället för sömn, jag vill vakna upp med det är ingen dröm så mycke man förlorar och så lite man vunnit men var finns tiden nu den som har försvunnit jag vill säga förlåt men orden kommer inte fram. vad hände med sagan när det var hon och han ? och tankar och minnen själen den vänder vad är det som händer jag vill bara säga att jag älskar min familj och alla mina vänner det finns en till som inte existerar mer efter dag för dag så blir minnerna fler en kändla inom mig som jag inte kontrollera en tid somhar gått som jag inte kan ignorera .. jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0