vill inte !


usch det värsta som finna att må illa ,  seriöst jag kommer spy när som helst !!!!!! jag vill inte , jag vill inte


världens jobbigaste dag idag ! aja men slutade tidigt och snart ska jag på basketträning , elr inte snart men senare ikväll . haha . jag hatar att vara sjuk , aasså först nså var jag verklligen jätte sjuk och sen fick jag ont i öronen och nu mår jag illa och ont i magen , ni kanske kommer ihåg när jag typ alltid hade ont i magen ? a typ så hade jag idag ! haha och nu mår jag bara illa .. jag ligger i sängen och bara dör ! men måste gå upp och äta men då kommer jag bara spy . ¨-¨. haha å vett söt gubbe ! xd ¨-¨ .
PUSS JOJJO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0